poniedziałek, 11 września 2017

Coming back....

“You can have it all. Just not all at once.” 
{Oprah Winfrey}

Kochani, nie udaje mi się tutaj meldować tak jakbym tego chciała. Kiedy to się zmieni nie wiem, mam nadzieję, że niebawem. Nie ma mnie, bo jestem zanurzona w różnych zobowiązaniach, całkiem  miłych i kreatywnych, ale także zawężających mój czas. Wiem, że to się zmieni, dlatego nie rezygnuję z tej strony i pozdrawiam ciepło każdą Duszyczkę, które cierpliwie jeszcze z sentymentem tu zagląda.
Kto jeszcze nie widział, a ma ochotę: zapraszam do lektury sesji (nasza okładka:))), w wrześniowym numerze Werandy Country. Fotografowaliśmy dla Was bajecznie piękny dom w niemniej magicznej Toskanii. Dom polski!

Kto ma ochotę zapraszam także na mój INSTAGRAM :
https://www.instagram.com/alicja_radej/

 Fotki tam tylko z telefonu, z tych samych powodów o których pisze powyżej, ale jesli macie ochotę wpaść i zobaczyc co u mnie, będzie mi supermiło:))
Pozdrawiam Was ciepło!!!!
Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!