poniedziałek, 20 kwietnia 2015

The power of Color....


With color one obtains an energy that seems to stem from witchcraft.
{Henri Matisse}
 Chyba nigdy nie przestanie cieszyć mnie moment, gdy przynoszę z empiku czasopisma w których są nasze sesje. Takie miłe ukoronowanie pracy. Chwila na wspominki.
Dziś zapraszam Was do lektury Czasu na Wnętrze  5/2015, (str. 92-103), w sesji, którą zatytułowałam "Kolor do kwadratu" wystąpiło barwne mieszkanie Klementyny.
Warto zerknąć - bo choć wszyscy przyjaźnimy się z kolorami kto z nas ma u siebie podłogę w kolorze fuksji?

Sporo elementów i rozwiązań w tym domu skradło moje serce. Zobaczcie koniecznie stylizowane ludwikowskie łoże odziane w kaszmir przywieziony z Zakopanego, nawiązujący do naszych ludowych deseni, surowe szare gipsowe ściany czy "baterie" przy wannie w pełnej energetycznego glamouru eklektycznej łazience. Dla mnie bomba!
A wszystko utrzymane  w zdroworozsądkowych ryzach finansowych. I o to chodzi, bo najcenniejszy we wnętrzu powinien być pomysł!
W takich okolicznościach, nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam barwnego nowego tygodnia!
Alicja

5 komentarzy:

  1. Mocne i ładne kolorki. Dobre na wiosenne przebudzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fuksjowa podłoga? Czasem mnie nachodzą takie dziwaki ale chyba na dłuższą metę nie byłabym zadowolona. Co innego zwariowana poduszka:) Buziak, dzwonie niebawem

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, niesamowicie oryginalnie to wygląda :))
    Gratuluję pięknej sesji :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kolor i tak jest w moim domu :-). Piękna sesja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło!:) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie do mnie:

    http://kopytkowa.blogspot.com/2015/04/candy-u-kopytkowej-zgos-sie-i-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!