środa, 30 kwietnia 2014

Lilacs again....

“Now that lilacs are in bloom
She has a bowl of lilacs in her room
And twists one in her fingers while she talks. (...)"
T.S.Eliot
 Kiedy w zeszłym roku zakwitły bzy zdiagnozowano mi w nodze raka kości - pamiętam bardzo dobrze jedną z mrocznych  refleksji ,  że więcej już  nie zobaczę moich ukochanych kwiatów, że to "bzy ostatnie".  I było mi tego tak bardzo żal.... Diagnoza na szczęście okazała się kompletnie błędna.  Ale bzy już zawsze będą mi mocno uświadamiać każdej wiosny,  że oto podarowano mi kolejny rok. Patrząc na nie czuję ogromną wdzięczność.

A TUTAJ zdjęcia ukazujące do czego jestem zdolna jeśli chodzi o bzy.....:))))
Jeszcze kwietniowo ściskam,
xoxo, Alicja

14 komentarzy:

  1. Piękne, pachnące bzy....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm I can almost smell them so nice!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi raczej zle by sie kojarzyly , ale dobrze , ze nie masz uprzedzen . Gdy ja otrzymalam diagnoze nabralam wstretu do kurfki , ktora mialam wtedy na sobie , od 4,5 roku zalozylam ja moze dwa razy , pora roku / ówczesna / tez na dlugo mi zbrzydla...
    Pozdrawiam ,Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pamiętam problem , ale nie doczytałam, że diagnoza była tak poważna. Bardzo się cieszę, że to była pomyłka :) Zdrowia i wielu bzowych bukietów. Ja lubię bzy, bo to lilaki a ja mam na imię Lilla

    OdpowiedzUsuń
  5. I looove lilac and her smell !!!!! Beautiful pics my sweet friend!xoxo
    Vicky

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jaka to piękna przypominajka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bzy= cieszyc sie zyciem:))
    Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie prezentuje się w wazonie, i ten cudowny zapach w domu który dają. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Maj to najpiękniejsza pora roku, kwitną piękne i pachnące bzy,potem konwalie, kasztany i wszystko tak intensywnie pachnie rodzącym się życiem.
    dobrze że diagnoza była błędna,ale wyobrażam sobie co przeżyłaś.
    Majowe buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Zycze Ci ALicjo Jak najwiecej pieknego bzu .......

    OdpowiedzUsuń
  11. Joyful flowers among your beautiful Retro Charms !
    Greetings,
    Franca

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!