piątek, 7 maja 2010

Just a few words...

Opadły kwiat
wrócił na gałąź?
To był motyl.
(Moritake, 1472-1549)
To moje ulubione wiosenne haiku, pomyśleć, że ma pół tysiąca lat:))
W wiosennych nastrojach wprowadziłam nieco kwiatowych pasteli w najnowsze Retro Charmy. Mam nadzieję, że wkrótce znajdę chwilę, aby pokazać Wam więcej wzorów na drugim blogu zanim zawieszki wyruszą w świat.
Tydzień zdominowały dzieciaki: Majka - swoją ekscytacją związaną z wycieczką klasową, Jakub - swoim megaspokojem - poddając się kolejnym (póki co już sześciu, podstawowym i rozszerzonym) egzaminom maturalnym - a to oczywiście nie koniec. O egzaminach na studia to w ogóle może innym razem....
Żegnam się z Wami fotografiami z pokoju moich pociech (nieco archiwalnymi, bo ściany aktualnie są beżowe a meble stoją inaczej). Być może, jeśli Jakub wyjedzie na studia z Warszawy, pokój przejdzie kolejną metamorfozę...Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i komentarze. Miło kiedy wpadacie z wizytą:)
Pełnego wiosennego słońca weekendu!
Alicja

26 komentarzy:

  1. piękne wnętrze, pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Złote masz rączki, z przyjemnością do Ciebie zaglądam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi nie chcą się wyświetlić fotografie:( ale na pewno są piękne:)

    czekam, czekam i może kiedyś wyczarujesz zawieszkę Retro Charm z kwiatem lawendy? Chciałam nawet zamówić u Ciebie taką ale mam kłopot z jej wizualizacją:) Ciekawi mnie, jak Ty byś ją 'widziała':)

    Powodzenia dla syna!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wnętrze ale czy tu mieszka maturzysta płci męskiej?I TAK WYSPRZĄTANE?!!!U mojego maturzysty na razie wystrój w stylu "tajfun już tu był ale ratownicy jeszcze nie".Podziwiam zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wish I would understand your words!
    The first picture would be perfect for "Silver Sunday" hosted by http://thegypsyfish.blogspot.com/
    That nursery room looks very pretty too!
    Sending you warmest Spring wishes Alija from today very cold Germany
    xoxo~ Carola

    OdpowiedzUsuń
  6. Haiku piekne.
    Wnetrza cudne lubie taki styl i klimat.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. pozdrowienia z Cieszyna;)
    a u nas przygotowania do komunii syna starszego
    ściski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for this beautiful words ♥

    Enjoy this weekend ☼
    Hugs from Holland
    Patricia

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne wnętrza , a króliczek przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokoik cudowny, zupełnie wyjątkowy. Pozdrawiam i ja serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że tu mnie przywiało... pięknie :) Idę pozwiedzać i pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alicja-wiesz nareszcie spełnilaś jedno z moich cichych małycj marzeń pokazałaś pokoik swoich pociech- nawet tu szalenie stylowo i pięknie... tak zresztą jak przypuszczałam. Wiesz od tygodnia piszę do Ciebie maila, zawieszam go bo to ciągle coś się dzieje ale chyba niedługo wreszcie wyślę- nic szczególnego ale pewnie coś co wywoła cień Twojego uśmiechu. Bardzo mi się podoba to haiku o motylu- krótkie, pełne prostoty i zaskakującej glębi jednocześnie.
    A retro charmy wiosenne cóż ile można chwalić w jednym komentarzu no ale jak inaczej gdy to wszystko emanuje taką urodą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful haiku! You have a lovely site. I'm happy to have found you and plan to visit often.
    Happy Silver Sunday Mother's Day to you! ~ Sarah

    OdpowiedzUsuń
  14. I love mercury glass....just beautiful...thanks for participating have a beautiful Silver Sunday...
    hugs
    Beth

    OdpowiedzUsuń
  15. That is a great post today. And the charm is cute! Have a good day...Julian

    OdpowiedzUsuń
  16. I can`t understand your words (language...), but the pictures was beautiful!

    Smile from Norway - Liv ;O)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful as always Alicja
    I hope you had a wonderful mothers day ...xx Julie

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje dzieci to prawdziwi szczęściarze - całe życie marzyłam o tak pięknym pokoju, a musiałam się zadowolić paskudną białą meblościanką z czerwonymi uchwytami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi piace molto il tuo blog.
    complimenti

    OdpowiedzUsuń
  20. Your home is like a dream! Have a nice week!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello Alice, I discovered your blog with Silver Sunday. All is so neat. I like your decoration style. Very pretty.
    Greetings, Johanna

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieodmiennie piękny blog. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje życzenie stało sie faktem.. juz dawno bardzo chciałam zobaczyc pokój Majeczki... zeby sie zainspirowac i zaspokoić ciekawość; dziekuje Alicjo, neświadomie zapewne spełniłaś to marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia!!!czy zdradzisz mi gdzie mogę nabyć takie zasłony z sielskim wzorek???szukam takich wszędzie..pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lusesita,
    Te zasłonki zostały nabyte dość dawno w podróży, ale z pewnością bardzo podobne znajdziesz w Liroy Merlin. Mają tam w ogóle dość sporo ciekawych deseni.
    Pozdrawiam! MIłego weekendu!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  26. co za kolekcja misiów i zajączków...jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń

Welcome to my blog, I love to hear your comments.
Thank you!